fredag 20 september 2013

En snabbis mitt i natten

Nu vet jag inte vad ni trodde att det här blogginlägget skulle handla om, men det tänkte jag upplysa er om nu på en gång så det inte blir något missförstånd: Bikarbonat. Igen!

Att blogginlägget blev kallat som det blev beror på att det ÄR mitt i natten när jag skriver och jag borde verkligen ha lagt mig för länge sen...! Men jag "snubblade" över en låååång och informativ artikel om Bikarbonat som jag bara måste dela med mig av innan jag stänger av datorn och går upp och äntrar sängen!

Nyss nämnda artikel är även orsaken till mitt nattsuddande - iallafall denna gång..! Vad jag ska skylla på andra nätter vet jag inte... än..!! ;-) Men det reder sig nog!! :P

Jag tänker inte spilla värst många mer bokstäver på att prata om Bikarbonatens alla fantastiska användningsområden utan lägger ut länken till den istället så ni får läsa själva - vilket jag verkligen rekommenderar att ni gör!! Klicka HÄR så kommer ni direkt dit! :D

Go' natt!!

Anneli.

Inga kommentarer: