fredag 30 augusti 2019

Tomatdjungeln i Nyhyttan

Jag vet att jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sistone, men jag har fullt upp med att titta och lyssna på superintressanta dokuserier! Just nu är det serien om 5G som jag skrev om i förra blogginlägget och innan dess var det "Slim Gut Summit"; om hur tarmfloran påverkar vårt mående och vikt! Också superintressant! Men det går åt många timmar av dygnet så inte mycket annat blir gjort!

Men: Idag har jag varit ute och fotat och filmat min tomatdjungel för att visa er alla hur det går med min lilla odling!
Tomater, tomater och ännu mer tomater! 😊
Och så lite fler tomater...
Och så tar vi en liten paprikaplanta också:
Tyvärr fick jag inte med nån av paprikaplantorna som faktiskt har små paprikafrukter, men: jag fick med dem på video! 😃 Håll till godo!

Jaha folkens! Det här var allt för denna gång! På återseende när jag får tid, inspiration och lust att skriva ett nytt blogginlägg! 😎
Prenumerera gärna på bloggen så missar du inte när bloggen uppdateras!

Anneli.

Inga kommentarer: