tisdag 27 mars 2018

Trettiosjätte uppdateringen av Frekvensmedicinen.

På't igen bara! Upp i sadeln igen! Mot evigheten och vidareeeee....!

Jag ber om ursäkt... jag fick lite feeling bara..! 😉 Solen skiner, våren är på väg och jag har fått hoppet tillbaka efter en liten svacka där det kändes som att ingenting fungerade.

Vadan detta då? Ja, vädret gör ju sitt till och jag har mitt lilla "hemliga knep" som jag ska berätta om i ett annat blogginlägg och så har jag varit upp till Gävle igen för att träffa "min" Homeopat Kari Kokko.
När jag beklagade mig för honom och berättade att ingenting kändes bättre utan snarare tvärt om så lyssnade han tålmodigt och när han till slut fick en syl i vädret efter min svada sa han att han ser stor skillnad på mig nu mot när jag kom till honom första gången för snart 2 år sen. Kul att NÅN gör det..!
Men det är ju oftast så; den som inte ser en mer än en kort stund var annan eller var tredje månad märker ju alla små förändringar mycket bättre än vad man gör själv eller vad de som ser en ofta/varje dag gör. Han förklarade vidare att eftersom vi jobbar på djupet med min hälsa, med gamla grejer ända från jag var barn så händer ingenting "över en natt".
Himla synd tycker jag! Tänk att bara vakna upp en morgon och vara pigg, smal, smärtfri, med perfekt syn och en energi som skulle få en treåring att bli avundsjuk! 😂 Meeeen verkligheten ser tyvärr inte ut så... Fast det borde den!! 😒 Jaja.

Jag fick iallafall en för mig helt ny frekvensmedicin som heter Opuntia vilket är det latinska namnet på den kaktus som denna frekvensmedicin baseras på:
None down - three to go!

Jag frågade Kari vad just de här Frekvensdropparna skulle göra och han sa att de bl.a. ska stärka näringsupptaget eftersom jag fortfarande inte tar upp näring som jag ska. Det låter bra för jag märker ju själv att det är nåt fel som är trasigt med mitt näringsupptag! Och det har det varit så länge jag kan minnas! (Och ju längre man har haft en obalans desto längre tid tar det att rätta till den. Det kanske inte är så konstigt att det här med att bli frisk tar sån tid...!?! 😱 )

Idag tog jag första dosen av första flaskan, och en flaska brukar räcka i drygt 20 dagar. Som vanligt ska det bli spännande att se om det händer nåt som jag kan märka av. (Hoppet är som bekant det sista som lämnar människan! 😜 )

När jag säger att ingenting har blivit bättre så är det egentligen inte helt sant... Ingenting som jag kan härröra till Frekvensmedicinen har blivit bättre! Men: några saker är faktiskt på väg åt rätt håll, men det tänkte jag berätta mer om i ett annat blogginlägg! Jag vet inte riktigt när jag kommer mig för att skriva det, men jag ska försöka lägga det högt på min prioriteringslista!

Til' then: njut av solen om du har sån tur att den lyser där du bor! 💥

Anneli.

Inga kommentarer: