tisdag 21 mars 2017

Sjuttonde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Men nu har jag väl kanske varit lite väl snål...?
I morse tog jag sista dropparna av 3:dje flaskan Fumaria (eller sjätte om man räknar förra omgångens tre flaskor), vilket betyder att den räckt hela 3 veckor mot 2 för förra flaskan. Men som jag skrev förut så är det inte det exakta antalet droppar som är avgörande, även om man naturligtvis inte kan ta hur lite som helst! Jag har i vart fall kommit ihåg att ta dropparna två gånger om dagen! Det är bra jobbat för min "teflonhjärna"!
Three down - none to go!

Vad ska jag säga om dessa veckor då? Ja, inte har det hänt mycket, snarare tvärt om! Jag är fortfarande så extremt trött hela tiden, men det där jag skrev om mina vader i förra blogginlägget - att rodnaden och värmen i vänstra vaden blivit mer normalt - har faktiskt fortsatt att bli lite bättre, även på vänstra benet! Så nånting verkar ju hända iallafall! Fast jag hade ju hoppats på lite mer än så...

Nu kommer jag att vara utan frekvensmedicin en vecka innan jag har tid hos "min" homeopat Kari Kokko igen. Som vanligt ska det bli spännande att höra vad han har att säga och se hur han tycker att vi ska fortsätta! Och som vanligt skriver jag och berättar hur det går! 
Stay tuned! (Prenumerera på bloggen!)

Anneli.

Inga kommentarer: