fredag 22 juli 2016

Aj som fan!

Ni får ursäkta att jag svär lite grann, men jag har så förbålt ont i fötterna! :'(
Igår var jag in till stan med en kompis och vi gick en hel del. Men att för mig byttes väldigt snabbt ut till linka/stappla. Ja, jag hann egentligen inte mer än gå ner för några av trappstegen som leder ut ur lägenheten innan jag kände att det här kommer inte bli roligt...
Jag blev både arg, besviken och ledsen, för jag hade hoppats så mycket på att Dr Yangs nålar skulle göra susen. Men tyvärr gjorde de ingen skillnad...
Det här kortet tog jag mitt i natten, ca 4 timmar efter att jag kommit hem från stan. Jag gick direkt och satte mig att vila när jag kom hem och ändå var fötterna så pass svullna 4 timmar senare...

Jag har haft värk hela natten och när jag klev ur sängen idag såg fötterna ungefär lika dana ut.
Alltså... Det här GÅR ju inte! Så här kan jag ju inte ha det! Men vad ska jag göra? Suck! :o(
Jag försöker ju gå ner i vikt, men det är som att kroppen inte vågar släppa på sina fettreserver, och jag vet inte hur jag ska kunna övertyga den att det är tryggt göra det.

Just nu känner jag mig jätteledsen! När jag äntligen får vara en längre sammanhållen tid i Stockholm så orkar jag inte göra nästan nånting av det jag vill göra här! Jag är mer eller mindre fånge i lägenheten. :'(

Ja, ja... Det är bara att leva med... Nån gång på en lång stång ska det väl bli bättre...
Jag fick förresten tips från en facebook-vän att ta fotbad med salt i vattnet, så nu ska jag lokalisera en fotbalja som ska finnas i en garderob här i lägenheten! Även om det inte tar hand om själva orsaken till varför jag har såna problem med mina fötter, så kan det ju ge lindring här och nu! Alltid nåt! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: